maandag 25 juni 2012

Shopping time!

Omdat het tijd werd voor wat nieuwe kleren in mijn kast, besloot ik om te gaan shoppen. Ik had op voorhand een lijstje gemaakt (zo vergeet ik niet wat ik zeker moet kopen!).

Aan de hand van de foto's zal ik jullie mijn absolute-must-have kleding laten zien voor deze zomer.



Op deze eerste foto zien jullie:
- een hoedje van veritas (10euro)
-een kleedje van H&M (10euro)



Op deze tweede foto zien jullie:
- een rokje van Pimkie voor 20euro (maar ik betaalde 10 euro want er is momenteel een actie in Pimkie: het tweede kledingstuk is aan halve prijs.)
- een riempje van Forever 21, in januari gekocht


Wat vinden jullie trouwens van mijn kleurbewerkingen, ik laat foto's graag lijken op oudere foto's, van de jaren 60. Die foto's toen hadden zo'n oranje-bruine gloed.

Op deze derde foto zien jullie een bloesje van C&A, 7euro.

En als laatste foto: Een vrolijk rokje van H&M, 15 euro.

Zo, dit is wat een namiddag shoppen mij heeft opgeleverd. Ik heb ongeveer heel mijn shoppinglijstje gevonden, behalve goedkope nep-all stars in een neutraal kleurtje en een zomerse hak heb ik ongeveer alles gevonden!

We Check It Out!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten